Finlands svenska biblioteksdagar 2018

Finlands svenska biblioteksdagar går i år av stapeln 24–25.5 i Helsingfors. Biblioteksdagarna hålls i Nordisk kulturkontakts utrymmen på Kajsaniemigatan 9. I deltagaravgiften ingår kaffeservering, övriga måltider betalas på plats. För lunchen finns ett stort utbud av lunchrestauranger i samma kvarter att välja mellan. På torsdag kväll hålls festmiddag på restaurang Pjazza, Georgsgatan 18.

Deltagande berättigar också till 3€ rabatt på inträdet till Helsinki Lit, du får rabattkoden då du skickat in anmälan. Anmäl dig via den elektroniska anmälningsblanketten senast 9.5 för att delta till medlemspris. Nytt för i år är att de som blivit medlemmar i år inte betalar någon deltagaravgift för biblioteksdagarna. Hotell bokar var och en själv, vi rekommenderar att man bokar i god tid för att få ett hotell med bra läge.

Anmälningsblanketten

Nordisk kulturkontakt

Pjazza

Välkommen med på Finlands svenska biblioteksdagar!