Ilmoitukset ja kampanjatMeddelanden och kampanjer

Lukulystien ohjelma on julkaistu ja ilmoittautuminen avattu!

Lasten- ja nuortenkirjastotyötä tekeville suunnattu kaksikielinen ammattitapahtuma Lukulystit järjestetään 9.-11. marraskuuta Tampereella. Tapahtumapaikkana on Plevnan Finnkinon elokuvateatteri ja upea Metso-kirjasto.

Päivien teema on Kirjasto lasten ja nuorten hyvinvoinnin ja mielenterveyden tukena. Päivien aikana osallistujat saavat nauttia niin innostavista luennoista ja työpajoista, kuin iltaohjelmasta ja kiinnostavista vierailukohteistakin. Tapahtuma on osallistujille ilmainen, mutta matka-, majoitus- ja ruokailukuluista kukin vastaa itse.

Lukulystien ohjelma on nyt julkaistu ja siihen voi tutustua tapahtuman nettisivuilla. Lukulysteille voidaan ottaa 400 ensiksi ilmoittautunutta osallistujaa, joten toimi nopeasti! Keskiviikkopäivän 9.11. luento-ohjelmaa voi seurata myös live-lähetyksenä Kirjastokaistalla.

Lukulystit järjestää Seinäjoen kaupunginkirjasto, lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen erityistehtävä yhteistyössä Tampereen AKE:n (Pirkanmaa ja Keski-Suomi) kanssa

Lämpimästi tervetuloa Lukulysteille!

Organisation
Lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallinen erityistehtävä, Seinäjoki