Uniikki Unikornin improvisoidut satutunnit

asiakkaiden osallisuus ja yhteistyö
kaikki asiakkaat
0-2h

Improvisaatioteatteri Uniikki Unikorni näyttelee ja improvisoi satuja lapsille ja lapsenmielisille yhdessä kuulijoiden kanssa.

Esim. lauantai, jolloin perheet käyvät kirjastossa.
Improvisaatioteatteri Uniikki Unikorni.

Improvisaatioteatteri kaipasi esiintymistilaa ja yleisöä, jotka kirjasto pystyi tarjoamaan. Kirjasto sai todella mukavan ja suositun tapahtuman. Todellista ja toimivaa yhteistyötä.

Improvisaatioteatteri valmistelee tapahtuman itsenäisesti. Kirjasto tarjoaa tilan ja yleisön.

Satutuntien ajankohdat sovitaan aina syys- ja kevätkaudeksi kerrallaan, mieluiten edellisen kauden lopussa tai hyvissä ajoin ennen kauden alkua.

Tapahtumasta tiedotetaan kotisivuilla, sosiaalisessa mediassa, paikallisessa sanomalehti Kalevassa ja julistein. Myös Uniikki Unikorni tiedottaa omilla kotisivuillaan ja Facebook-sivullaan.

Satutuntien ajankohdat kannattaa sopia edellisen kauden lopussa tai viimeistään kuukautta ennen ensimmäistä satutuntia.
Ennen tapahtumaa:
Kirjaston kotisivut, Facebook-sivut, paikallislehti Kaleva, julisteet. Uniikki Unikornin omat tiedotuskanavat.
Tapahtuman aikana tai sen jälkeen:
On mahdollista laittaa kuvia esim. kirjaston Facebookiin, Instagramiin tai Twitteriin.
Tapahtuma järjestetään lastenosastolla. Tila valmistellaan, siirretään tarvittaessa kuvakirjalaareja tms. syrjään ja kootaan kuulijoille lisää tuoleja.
Oulun kaupunginkirjasto, lasten ja nuorten osasto
Mervi Vaara, mervi.vaara(at)ouka.fi