Ulkoilmakonsetti JOUVOLA-RÄP

puoli päivää
över 500€
Mer information: 2000€

Livemusiikkia kirjaston pihalla, keskellä asuinaluetta. Tarjolla nuorille esiintyjille esiintymisen paikkoja. Ilmainen tapahtuma kesän alkamisen kunniaksi.

ennen koulujen loppumista
Suunnittelu 1 hlö kirjastosta, 1 hlö nuorisotoimi. Toteutuksessa mukana 1-2 äänentoistovastaava miksaaja,3 järjestysmiestä, 1 lavajärjestäjä, - tapahtumassa paikalla Mediamajasta ja kirjastosta 5 hlöä, joista yksi taltioi tapahtumaa.
- lava (suomitanssii.fi Kouvolassa, voi vuokrata kaupungilta tai yksityiseltä yritykseltä)
- äänentoistolaitteet (JJ Nippala Kouvolassa): [PA, Vahvistimet, monitorit, mikrofonit, mikseri, piuhat]
- sähkövedot vahvistimille (voimavirta)
Tillstånd, avtal och upphovsrättsfrågor
- huvilupa 50€, Poliisilaitos
- pelastussuunnitelma (siinä määritelty tapahtuma-alue, tupakointialue, etc), Palokunta
- meluilmoitus, Ympäristölautakunta
- esiintyjien henkilö- ja tilitiedot. Päätettävä maksetaanko matkat?

1. Mahdollisten esiintyjien kartoitus (nuorten keskuudesta) 2. Aikataulutus (esiintyjien kanssa yhdessä) 3. Kirjasto ottaa yhteyttä teknisiin tahoihin ja lupatahoihin (Poliisi, Palokunta, Ympäristölautakunta) 4. Tekniikan ja lavan varaaminen. Esiintyjien tarjoilujen tilaaminen (lämmin ruoka). Äänentoisto, lava ja taltioinnin teko voidaan mahdollisesti ulkoistaa. Taltioitiin voidaan yhdistää myös työpaja nuorille. 5. Mainostus ja lehdistön informointi. (viimeistään 2 viikkoa ennen tapahtumaa!) 6. Kaupungintalolle meluilmoitus. Lisäksi lähialueen asuintaloihin ilmoitus tapahtumasta ja mahdollisista meluhaitoista. 7. Tapahtumapäivänä: artistien ohjaaminen oikeisiin paikkoihin, tilaan ilmoitukset ”tapahtumaa kuvataan! etc…."

2 kk ennen tapahtumaa

- 1kk esiintyjien ja tekniikan bookkaaminen
- 1 kkmainostaminen
ENNEN:mainosjulisteet ja flyerit kaduille, kouluihin, kirjaston tiloihin, nuorisotalolle, uimahallille, verkkomainonta, esiintyjät levittävät myös mainoksia
TAPAHTUMAN AIKANA: fb eventin tilannepäivitykset, nuoret tiedottamaan, esim. blogikirjoitukset
Annat att ta i beaktande
Voi vetää pienemmälläkin porukalla ja halvemmalla. Jouvola #2 käytettiin kirjaston omaa PA:ta + vuokramonitoreja ja 2 järjestys- miestä (kulut 700€) Vaatii omaa osaamista.
Voimavirtakaapelin vetäminen lavalle.
Sateen sattuessa tarjotaan lainaksi sateenvarjoja kirjastokortilla (kouvolan kirjasto).
Kouvolan kirjaston Mediamaja
samu.laine@kouvola.fi