Tarinatorstait

nuoret
aikuiset
ikäihmiset
säännöllisesti kokoontuva kerho tms.
under 100€

Tarinatorstait ovat yhdessä Haukiputaan kirjaston/Oulun kaupunginkirjaston ja Haukipudas-seuran järjestämiä keskustelu- ja luentoiltoja. Jokaisen illan teemana on yksi vanhan kanta-Haukiputaan kylä, sen historia, ihmiset, ilmiöt ja kirjallisuus. Tavoitteena on edistää kotiseudun sekä sen historian ja kirjallisuuden tuntemusta, vahvistaa paikallisia perinteitä ja luoda uusia sekä lisätä yhteisöllisyyttä kaikille kiinnostuneille avoimella tapahtumalla. Ensimmäiset tarinatorstait alkavat syyskuussa 2014.

Kevät/syksy
Oulun kaupunginkirjasto/Haukiputaan kirjasto, Haukipudas-seura
Illan aiheesta riippuen jaettavaa tulostemateriaalia, esitystekniikkaa (valkokangas, videotykki, kannetava tietokone) sekä kirjallisuutta kuvittamaan ja havainnollistamaan tarinatorstain aihetta.
Tillstånd, avtal och upphovsrättsfrågor

Keskustelutilaisuutena kirjasto tiloissa

Koska kyse on tapahtumasta, joka toteutuu saman teeman sisällä useita kertoja, sisällön suunnittelu on hyvä aloittaa jo esim. edellisenä keväänä, mikäli tapahtumaa suunnitellaan syksylle. Yhteistyökumppanin löytäminen on tehtävä ajoissa, markkinointi ja käytännön järjestelyt hoituvat n. 2-4 vkossa.
Informering
Ennen tapahtumaa tiedotetaan kirjaston omissa kanavissa, itse tapahtuma kuvataan ja jaetaan mm. sosiaalisessa mediassa
Inverkan på annan verksamhet i biblioteket, t.ex. oväsen
Tilan järjestelyt: esitystekniikka, istumapaikat, luennoitsijoiden pienet tarjoilut