E-kirjaston kyselytunti 30.9.
Tervetuloa kysymään ja keskustelemaan E-kirjastoon liittyvistä asioista! Paikalla on e-kirjastotiimiläisiä vastaamassa kysymyksiin. Tilaisuudessa ei ole alustusta, vaan kyselytunnin aikana on mahdollisuus vapaaseen keskusteluun. Voit tulla paikalle mihin kellonaikaan vain klo 13-13.30 välillä. Tarvittaessa keskustelu jatkuu klo 14 asti. Voit halutessasi esittää kysymyksiä etukäteen Mirossa. Kysymyksiin vastataan kyselytunneilla. Tilaisuuksia ei tallenneta. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua.