Ilmainen on hyväksi - webinaari 3.6. klo 9-12
Tervetuloa Ilmainen on hyväksi - webinaariin perjantaina 3.6. klo 9-12
Webinaarissa käymme läpi erilaisia uudempia verkkoresursseja, joita voidaan käyttää vapaasti kuten ilmaistyökaluja erilaisten esitteiden ja kesäkampanjoiden tekoon. Voit halutessasi jo etukäteen esittää toiveita työkaluista, joihin tarvitset hyviä ohjelmia ja/tai sovelluksia.